Sunday, September 21, 2008

1more hour to sahur

skang kul 4. aku takleh tido.

pasal ramadhan ialah bulan dimana aku telah buktikan manusia boleh jadi a true nocturnal creature.
it has been so for the past 4 years.
siang time tido. malam time aku jadi bz.

so my biological clock dah lari(pls jgn suruh aku kejar).

jd aku buat challenge tuk diriku yg tgh bosan(jeng jeng jeng)
"Brape banyak bende menarik aku bleh wujudkan dalam masa sejam" (klua mercun2 lawa)

so
3.
2..
1....

IKE!!!!(cam istana takeshi)

1. "Madness, as you know, is like gravity. All it needs is just a little... push" - The J
maderfaking genius, saper writer dialog ni!!!!!!!

2. Selamat menyambut Ramadhan. Puasa, jangan ponteng. Kalau ponteng, jangan kantoi.-anak mat nor (mat nor ader byk anak yg ader blog. so browse around kalau nak tau sape)

3. "Things you own, end up owning you"-encik Pitt dalam Kelab Lawan

4. kalau mat rempit jd badut-------->"Bai, lu nak gua buat bentuk haiwan pakai belon tak? Lu tak nak, lu boleh blah sebelum kasut gua yang besar ni hinggap kat muka lu." bunyik cam mmber ak kat matrix dulu........

5. "imagination is more important then knowledge" cool giler rambut dier. time ak tua nanti nak rambut camni la


more badut rempit+++++>>"Bai, sebelum gua campak lu masuk longkang, baik lu blah. Lu jangan buat gua hilang sabar, lu parah kang. Lu nak makan kasut besar gua ke?"

No comments: