Friday, December 19, 2008

mangsa prank. so i thought.

malam smalam aku telah menjadi mangsa prank.so i thought.

after ma kawe2 da balek. i main lagi.
sorang2.
pasal takleh terima bende tu real.
i chose to experiment ngan peter. jadi dok tanya dier soalan2 pelik. nak tgk dier function cam mana.
mula2 aper pon tak dapat. tapi da buat 2 tiga kali ader dapat jawapan. so macam eureka moment gak r.

aku bleh buat bende ni function.
jadi aku tgh sorang2 kul 3 pagi++ aku tanya soalan2 yg aku sorang jer tau.
dapat sial!! pastu aper lagi aku tanya la mana nak dapat Mary free. hahaha NOT!

dah nak dekat setengah jam dapat tak dapat jawapan pasal kena dok refresh hampir everytime aku pon da malas nak main. jadi tutup tenet main fifa and gi tido after.......

i don't require dibs ngan m tuk pakai peter la! hahaha

No comments: